در حوزه خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌‌های شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌باشد. شرکت خدمات پشتیبانی شبکه ارتباط گستر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه های کامپیوتری، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری از سرورها، خدمات نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را با مناسب‌ترین قیمت‌ نگهداری و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. موارد نام برده شده در بالا، شامل طیف گسترده‌ای از خدمات شبکه و کامپیوتری می‌باشد که استفاده از آن‌ها موجب پیشگیری یا برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد. پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و اتاق سرور یک خدمات پیشگیرانه است!

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت ارتباط گستر در زمینه خدمات شبکه‌ می‌باشد. پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در حال حاضر اصلی ترین نیاز شرکت‌ها، مؤسسات، کارخانجات، سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها ، هتل‌ها و در حوزه انفورماتیک است. رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که تمامی محیطهای تجاری ، اداری ، صنعتی ، آموزشی و نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویس‌های مرتبط با آن احساس کنند.

کارشناسان پشتیبانی شرکت ارتباط گستر مناسب‌ترین قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را با بهینه‌ترین راهکار در صرفه‌جویی زمان به شما پیشنهاد می‌دهند. جهت دریافت مشاوره رایگان برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در تهران و همچنین اطلاع از مبلغ قراردادهای پشتیبانی شبکه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

چگونه مناسب‌ترین تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه را انتخاب کنیم؟

خدمات پشتیبانی شبکه نه تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیز تمرکز دارد. برای تمامی کسب و کارها وجود کامپیوترها امری حیاتی است بنابراین صرف هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها ضروری است. شما میتوانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه جویی کنید.

شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفهجویی کنید و هم میتوانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقتگیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای پشتیبانی شبکه این امکان را به شما میدهد که هم هزینه نگهداری کامپیوترها و سرورها کمتر شود و همچنین از صرف هزینه بالا برای خرابی سیستم‌ها جلوگیری کنید و شما میتوانید با کمترین قیمت از خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار سازمان و یا شرکت خود استفاده نمایید.

  • مشخص کردن تجهیزات شبکه و سیستم‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند.
  • تعیین نوع خدمات درخواستی در زمینه نگهداری و پشتیبانی شبکه.
  • مشخص کردن تعداد دفعات بازدید کارشناش از محل شرکت در یک ماه.
  • تعیین مدت زمان حضور کارشناس در هر نوبت مراجعه حضوری.

شرکت ارتباط گستر یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات پشتیبانی شبکه در تهران میباشد که با داشتن تعرفههای مناسب برای خدمات خود این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که تمام هزینههای اجرایی و خدمات مقرون به صرفه می‌باشد وشما را از دادن هزینه‌های گزاف برای این خدمات باز می‌دارد ، تمامی متخصصان این مجموعه با سرعت عملکرد، امنیت تجهیزات شبکه و پشتیبانی شبکه، سرویس‌های شما را نظارت می کنند.

پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه میدارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد.

قرارداد پشتیبانی شبکه

شرکت ارتباط گستر آماده عقد قرارداد در حوزه خدمات شبکه و آی‌تی می‌باشد. ارائه خدمات در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه بوده و در این قراردادها متناسب نیاز و تقاضای شما برای تعمیر و نگهداری شبکه و با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی بهترین مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه به شما ارائه می‌گردد. به طور‌کلی شرکت ارتباط گستر سه نوع قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه ارائه می‌دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۳ نوع باشد، در زیر به سه نوع نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری اشاره شده است:

۳ قرارداد خدمات پشتیبانی IT

این نوع قرارداد نگهداری و پشتیبانی شبکه در واقع ترکیبی از بهترین خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع نمونه قرارداد سرویس و نگهداری کامپیوتر ارائه می‌گردد، مانند: پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری از دستگاه‌های الکترونیکی مانند سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آی‌تی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

۲ – قرارداد خدمات پشتیبانی سیستم‌‌ها و تجهیزات اداری:

در این نوع قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه، پشتیبانی کامپیوترها و تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و از اهمیت بیشتری برخوردار است. تکنسین های کامپیوتر مسئول ارائه خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری به شرکت‌ها می‌باشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته می‌شود.

۱قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:

این قرارداد پشتیبانی شبکه و سیستم‌های کامپیوتری، برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم‌افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد. در قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد. متخصصین پشتیبان شبکه که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، کارشناسانی با تجربه بالا می‌باشند.

مبلغ قرارداد نگهداری شبکه، نداشتن هزینه‌های پنهان و اعلام نرخ تغییرات قیمت پشتیبانی شبکه طبق تعرفه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده و همچنین لازم به ذکر است شرکت ارتباط گستر تا پایان قرارداد، خود را ملزم به رعایت تمامی موارد ذکر شده در سند قرارداد پشتیبانی شبکه میداند.

حالت‌های حضور کارشناس پشتیبانی شبکه در محل مشتری

ساعت‌های حضور کارشناس پشتیبان شبکه در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق، بسته به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود:

حالت ۳ کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم تمام وقت:

در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبانی مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.

حالت ۲ کارشناس پشتیبانی شبکه مقیم نیم روز:

در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت ۱ کارشناس پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکل:

در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد.

در هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد پشتیبانی شبکۀ اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت‌های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه‌های خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.

چرا نیاز به کارشناس پشتیبانی کامپیوتر و شبکه داریم؟

اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت شبکه و سیستم‌های کامپیوتری شما است. مدیریت مناسب یک زیر ساخت شبکه با نظارت بر نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار شروع می‌شود، نه تنها این موضوع می‌تواند شاخص‌های کلیدی وقوع مشکلات در شبکه را پیش بینی کند، بلکه تجزیه و تحلیل گسترده‌ای از شبکه می‌تواند به شما در برنامه ریزی جهت پیاده سازی و نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری کمک کند.

ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ارتباط گستر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم. متخصصان پشتیبانی شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی می‌کنند.

مطمئناً داشتن یک کارشناس و متخصص پشتیبانی شبکه و سخت افزار برای کسب و کار شما بسیار تأثیرگذار و اعتبار عالی آن شرکت را بیان می کند و همچنین از نظر هزینه مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا هزینه‌های ناشی از نداشتن یک پشتیبان شبکه بیشتر از هزینه‌های داشتن یک متخصص برای پشتیبانی و نگهداری شبکه است. تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت روزانه و یا هفتگی به مراتب بهتر و حرفه‌ای تر از چک نکردن سیستم‌ها است. چرا که پس از به وجود آمد مشکل به مراتب هزینه‌های بیشتری صرف برطرف کردن آن باید پرداخت شود که در بسیاری از موارد حتی با صرف هزینه، خسارت وارده جبران نخواهد شد.

چرا ارتباط گستر ؟

  • کارشناسان شبکه باتجربه و متخصص
  • ارائه راهکارهای نوین مطابق با اصول استاندارد شبکه های کامپیوتری
  • ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در کمترین زمان
  • تنوع خدمات در پشتیبانی شبکه و سخت افزار
  • تنوع در مفاد قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری با توجه به نیاز مشتری
  • حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان
  • پشتیبانی و نگهداری شبکه به موقع و زمان بندی شده
  • خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات شبکه
  • کاهش هزینه های نگهداری شبکه در دراز مدت
  • نصب و نگهداری تجهیزات شبکه
  • جلوگیری از هدر رفت منابع و زمان
  • رضایت‌مندی مشتری
  • مناسب ترین تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه

آموزش پشتیبانی شبکه

یکی دیگر از خدمات شرکت ارتباط گستر در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، ارائه خدمات ویژه جهت آموزش شبکه و آی تی به مسئولین فنی شرکت‌ها و همچنین آموزش به پرسنل شرکت‌ها برای استفاده درست از تجهیزات کامپیوتری و نرم افزارهای موجود در شبکه می‌باشد.

  • آموزش پشتیبانی شبکه به نیروهای آی تی شرکت‌ها و سازمان‌ها و تربیت نیروی متخصص HelpDesk برای نگهداری و مراقبت از ساختار شبکه و سیستم‌های کامپیوتری موجود
  • عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت آموزش به کارمندان مجموعه برای استفاده درست و بهینه از زیرساخت‌های شبکه و آی‌تی

شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ارتباط گستر با قیمت مناسب و کیفیت بالا بدون داشتن هزینه‌های جانبی برای حل مشکلات شبکه های کامپیوتری خود بهره مند گردید. از پرداخت هزینه‌های بالا برای حل مشکلات تجهیزات کامپیوتری خود فارغ شوید. همچنین خدمات مشاوره آی‌تی ما شما را به یک راه حل جامع برای حل مشکلات خود می‌رساند.

هدف ما بالابردن بهره‌وری و افزایش راندمان کاری شماست.

شرکت ارتباط گستر به مشتریان خود در قرارداد پشتیبانی شبکه، اخلاقاً و قانوناً متعهد می‌گردد که حافظ منافع مشتریان و اطلاعات مهم آن‌ها باشد. ما با تمام تلاش و انرژی در سریع‌ترین زمان ممکن به طور منظم، به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کنیم تا مشتریان ما در بخش IT بی‌هیچ دغدغه‌ای و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.